Рекомендації Держспецзв’язку, як залишатися на зв’язку в критичній ситуації

  • 119

Фото без опису

Ворог атакував інфраструктуру по всій країні, у тому числі мішенню ворога знову стали об'єкти, які забезпечують роботу зв'язку.

У зв'язку з цим Держспецзв’язку рекомендує обмежити споживання мобільного Інтернету до мінімуму:

  • використовуйте фіксовані мережі зв'язку завжди, якщо є така можливість – до речі, деякі укриття облаштовані мережею Wi-Fi;
  • за можливості відмовтесь від відео на користь текстових форматів;
  • віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками;
  • скоротіть всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку;
  • встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube;
  • вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах: Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»;
  • якщо не працює мережа вашого оператора, скористайтесь національним роумінгом;
  • завантажте всю необхідну інформацію в пам’ять смартфона або запишіть на папірці.

Водночас рекомендуємо для вашої безпеки:

  1. Підписатись на канали та акаунти в соцмережах служб, які надають допомогу, в тому числі у вашому регіоні: ДСНС, органи державної та місцевої влади тощо.
  2. Заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати зв?язок у разі, якщо зникне мережа. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60-100 м). Домовтесь про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв’язку:

Bridgefy;

Android;

iOS;

Walkie Talkie;

Android;

iOS;

Two Way: Walkie Talkie;

Android;

iOS.

  1. Не залишати укриття до закінчення сигналу тривоги, навіть якщо в укритті немає зв’язку.

Поради Держспецзв’язку, що робити, якщо не працює мобільний Інтернет та зв’язок.

Якщо потрібна термінова допомога:

  1. Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.
  2. Вкажіть такі дані:
  • місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості);
  • що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті);
  • скільки людей із вами, стан здоров’я (специфічні хвороби, наприклад, діабет);
  • травмування та час, коли зазнали травм;
  • потреби (ліки, їжа, вода).
  1. Якщо немає зв’язку – збережіть інформацію в чернетках та надішліть, щойно з’явиться зв’язок.